Is het tablet van de Hema echt een goede deal?

Bij de Hema hebben ze een aanbieding met een tablet voor € 85,00, is die echt goed of niet. De bedoeling is dat er op ge-internet kan worden (natuurlijk goeie vraag, hyves, mail, bank etc) en wat spelletjes op gespeeld kunnen worden, of is er iets beters verkrijgbaar beneden de € 100,00

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.hema.nl/winkel/kantoorartikelen/computeraccessoires/tablet-pc-(70355001)?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_content=Positie%203&utm_campaign=nieuwsbrief412dagdeals

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat het bij internetten blijft niks meer niks minder.
Qua apps zal het heel erg beperkt zijn.
Hooguit de hema app oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie mijn reactie op jouw reactie.

Antwoorden (2)

De Hema staat wel bekent door zijn kwaliteit.
Maar of je voor die prijs er alles van mag verwachten is natuurlijk niet geheel terecht. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met dit tablet kan je bijna niks. Ik gok dat hij een 600Mhz processor heeft met 256mb geheugen.

Hier zul je niet mee kunnen multitasken of een spelletje soepel mee kunnen spelen. Simpel een beetje internetten of filmpje kijken gaat dan weer wel.

Ik neem aan dat je van plan bent om spelletjes te downloaden van de Android Market. Forget it. 95% van de tablets in deze prijsklasse hebben geen toegang tot de Market, omdat Google deze onbekende tablets geen toegang heeft gegeven.

Voor 100Euro zijn dit redelijke alternatieven:
http://tweakers.net/pricewatch/287613/yarvik-tab250-zwart.html#tab:reviews

http://tweakers.net/pricewatch/298708/archos-arnova-7b-g2-(resisitve-touch)-8gb-zwart.html#tab:info

Hier zul je net wat meer op kunnen, met de Archos heb je wel toegang tot de Android Market. Daar heb je veel profijt van.

Maar ik raad je aan om door te sparen voor een tablet van minstens 200Euro. Hier zul je veel meer mee kunnen.
MAAR LET OP! ZELFS TABLETS IN DEZE PRIJSKLASSE KUNNEN TEGENVALLEN! Google dus goed over een bepaalde tablet voordat je hem aanschaft.

Ik raad je deze site aan om verder te kijken naar tablets:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/822/tablets.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je een aantwoord waar ik iets aan heb, ik heb totaal geen verstand van tablets, maar we willen de computer de woonkamer uit hebben en denken daarom aan een tablet. Over Yarvik lees ik ook goede verhalen, maar ben er nog niet achter hoe apps werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ai, een tablet is GEEN geschikte vervanger voor een computer. Dan raad ik je een netbook aan. Deze zijn klein en licht, maar geven je toch de mogelijkheden die jij wilt (behalve spelletjes spelen). Een tablet is meer iets voor erbij, of je moet voor een tablet uit de hogere prijsklasse gaan. 250/300 of meer. Dan heb je tablets waar je lekker op kunt internetten en vele leuke dingen mee kunt doen (aansluiten op tv, filmpjes kijken, powerpoints ed.). Aan een tablet van 100 Euro heb je simpel weg niet veel. Een netbook heb je al voor weinig geld (nja, weinig is het niet, maar relatief gezien):
http://tweakers.net/pricewatch/293330/asus-eee-pc-1011px-blk114s.html#tab:info Als je meer persoonlijkere hulp wilt kan je altijd mailen. Ik snap dat het moeilijk kan zijn om een goede keuze te maken tussen al die technishce hoogstandjes terwijl je er zelf niet zoveel verstand van hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Pesu ik heb een acer w500 met windows 7 en dat is weldegelijk een goed alternatief voor een computer, het is een stuk lichter even snel en even goed, dubbel zoveel ram als in veel netbooks (2 g) een betere videokaart ( runt wow) en nog meer. Maar over androd tablets + ipads heb je gelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Deniz.
Tsja, nu vergelijk je een tablet van 500 euro met een netbook van 200euro. Beetje oneerlijk vind je niet. En verder zal je bij een tablet altijd het toetsenbord missen. Dit is simpelweg gewoon minder handig. En begrijp me nier verkeerd. Ik zeg niet dat een dure tablet een computer niet kan vervangen. Maar een computer vervangen door een tablet van 100euro is niet reeel. Als je in een duurdere prijsklasse gaat zitten is het zeker wel reeel, maar 300 of meer voor een tablet is erg veel geld.