Visitekaartjesprinter?

Wie weet waar ik een visitekaartjesprinter kan kopen of een printer die een horizontale doorvoer heeft en die zonder problemen, na het printen van visitekaartjes weer normaal kan printen?
Toelichting: visitekaartjes zijn dikker dan normaal papier waardoor dat normale papier niet goed, of meerdere vellen pakt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je kan speciaal papier kopen dat geschikt is voor visitekaartjes. Dan is het een beetje puzzelen in Word of Photoshop en dan kan je gewoon printen. Op de verpakking van zo’n visitekaartjes-papier staan de afmetingen van het visitekaartje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet je daar ook een geschikte printer voor hebben. Anders krijg je van die amateuristische visitekaartjes wat iedereen die wel eens een visitekaartje ontvangt, meteen ziet. Als je uit huis plantjes of kruiden verkoopt is dat natuurlijk niet erg. Maar wanneer je wat meer wil, is de oplossing via een normale printer, niet wat je wil.