Welke laptop is geschikt specifiek voor mij?

ik heb een goedkope laptop nodig, liefst 17 inch. Ik wil deze alleen gebruiken voor internet via een usb modem ( ik meen dat dit een dongel is). Ik heb een HP pavilion G7-2272 ED gezien. Maar er is zoveel info, ik zie door de bomen het bos niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je er alleen mee wilt internetten, documenten bewerken, video's kijken en muziek luisteren, dan kan je gerust de goedkoopste nemen. Houdt er dan wel rekening mee dat ie iets trager KAN worden als je dan een langere tijd hebt.

Als je er mee wilt gamen, wordt het een ander verhaal, maar aan je verhaal te lezen ga ik daar niet van uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb op dx.com hele goedkope laptops gezien die alleen geschikt zijn voor internet (4gb geheugen) verzending is gratis