hoe kan ik mijn samsung note 10.1 tablet aansluiten op een monitor zonder de error: Hdmi out of range?

ik heb een LG-D2343 monitor, als ik mijn laptop hierop aansluit heb ik gewoon prima beeld maar als ik mijn tablet (samsung galaxy note 10.1) erop aansluit met behulp van een verloop-stukje van samsung dan geeft de monitor de error:
HDMI out of range 33.7kHz/29Hz

weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het out of range probleem ligt aan je monitor, deze monitor kan niet de vereiste resolutie weergeven die je note 10.1 produceert. Misschien is het mogelijk in die note 10.1 de resolutie te verlagen naar iets van 1280x720? Mogelijk kan je monitor niets weergeven boven deze 'HD ready' resolutie....

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoewel de refresh-rate van 29Hz belachelijk laag is, dat zou rond de 50/60Hz moeten liggen, zou dit ook de oorzaak kunnen zijn van het 'out of range' probleem...