HP laptop laadt niet op wat nu?

Ik heb een HP laptop die niet oplaadt hoe kan je dat maken?

Ps voor de mensen die denken dat het aan de adapter ligt nee heb er al 3 nieuwe gekocht

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
8.8K

Het beste antwoord

Blijft je laptop wel aan op alleen netstroom (ongeacht of er een accu inzit of niet)? Zoja, dan is de verbinding tussen je netstroomaansluiting en de aansluiting naar je accu defect.

Dit is door de betere computer winkels met eigen reparatie dienst prima op te lossen door je laptop open te schroeven, en vervolgens de verbinding op nieuw vast solderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan zou het aan de laptop liggen. Waarschijnlijk is het een inwendig probleem in de laptop, dit kan je na laten kijken bij de betere reparatiewinkel of support service van de fabrikant.

Welke laders heb je gekocht? zijn deze wel specifiek voor je laptop bedoelt?
10 jaar geleden
Kan zijn dat de lader kapot is, ik heb het zelfde gehad nu nog met me oude lader (had al nieuwe accu) en hij bleeft zeggen dat hij niet laade, dus heb nu een nieuwe lader en hij doet het prima (hp)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werkt de laptop wel naar behoren op netstroom ( dus via één van je adaptors..) ?
Ja? Dan de accu. Is die goed, ik bedoel, als je de accu in een andere laptop van zelfde merk en type zou steken...laadt ie dan wel en houdt ie stroom vast ?
Ja? Accu en je adaptor lijken me niet meer verdacht...ik zou m'n laptop na laten kijken.
Ik heb een oudere Acer gehad, de accu was helemaal op, maar de laptop werkte prima via netstroom. Zo gauw je de laadsnoer eruit haalde viel die laptop meteen uit.......
Wie weet kun je hier iets mee, succes.