Is het beter om je laptop rechtop te dragen?

Of maakt het niets uit of je hem op één van de zijkanten, of op z'n kop draagt? En maakt het nog wat uit of hij aan staat? (dichtgeklapt)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hoe je je laptop draagt dat maakt niet uit. De binnenkant is zodanig gemaakt dat er weinig speling zit tussen de onderdelen, zodat er niks gaat schuiven. Wat je niet moet doen is je laptop aan laten terwijl hij dichtgeklapt is. Zo kunnen sommige laptops hun warmte niet kwijt waardoor je beeldscherm en/of toetsenbord kunnen inbranden. (weet ik uit eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je helemaal juist. En een draaiende hdd of cd/dvd wil je eigenlijk ook niet als je hem verplaatst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk eraan, een acer, packard bell, toshiba en medion zijn laptops welke niet goed tegen verplaatsen kunnen.
dit zijn de goedkopere merken die laptops maken als desktopvervangers. vooral acer heeft er veel last van als je hem geregeld verplaatst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt.