Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zwaar moet mijn computer zijn voor het aansturen van een grote full color machine, snijplotter en software als Adobe Illustrator en Photoshop?

Voor een nieuw startend bedrijf moet ik pc's aanschaffen.
Op een van deze pc's zal ik een fullcolor print machine en snijplotter moeten aansturen. Ook zal er software opstaan als Adobe Photoshop en Illustrator. Daarnaast een snijprogramma (composer?) en een rib programma (Onyx?) Hoe zwaar moet deze computer hiervoor zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
740

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Aan de minimaalst eisen die er bestaan, kan met elke pc die de drivers ondersteund.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om een beetje fatsoenlijk te kunnen werken zou ik persoonlijk al snel een i5 of zelfs i7 pakken. SSD is ook wel fijn, maar geen noodzaak. Zorg ook voor voldoende RAM geheugen. Dit is naast de processor wel het belangrijkste. Ik denk dat 4 GB minimaal is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie: 4GB RAM is echt minimaal, hoor ik net van iemand die in een drukwerkzaak werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding