Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke videokaart presteert beter: de AMD Radeon HD7570M of de Intel® HD grafische 4000?

Het zijn allebei geen goede videokaarten volgensmij, maar welke is net iets beter?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Intel® HD grafische 4000, is toch echt wel een stukje beter.. En ik kan het weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je naar de bron kijkt zul je zien dat Intel HD Graphics 4000 overal beter scoort.

Daarnaast is AMD meestal toch meer gericht op goedkopere kosten, zo zul je zien dat Intel bijna altijd duurder is dan AMD in een winkel/webstore.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben ik nu echt de enige die zegt dat de Radeon HD 7570 beter is dan die Intel 4000?
Of ik heb MrTomaat verkeerd begrepen toen hij antwoord gaf op mijn vraag een tijdje terug.

En van de site die In de bron van mijn voorganger word aangeraden, staat de Radeon hoger dan de Intel :-S

Als je jouw kaarten niet kan vinden druk dan ff op [ctrl] + [F] en voer dan de nummers in 7570 en 4000, dan zie je ze meteen.

Voor zover ik kan zien zou ik die Intel lekker laten en die Radeon nemen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
De HD7570M is inderdaad hoe dan ook gewoon beter zoals uit de bron van HeerVoldermort blijkt. Verder is het belangrijk om op te merken dat de HD Graphics 4000 verschillende snelheden heeft, afhankelijk van de processor. Overigens zijn het beiden geen hardlopers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding