Asus K70IJ start niet op, wat moet ik doen?

Ik was net Eredivisie Live aan het kijken en in een keer viel de laptop uit.
Als je op de aan-knop drukt, gebeurt er niks.
Ik heb de accu eruit gehaald en weer teruggezet, hielp niet.
Ik heb de accu eruit gelaten en de oplader erin, hielp niet.
Ik heb de accu erin gelaten en de oplader ook, hielp ook niet. \
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Adaptor kapot? Laad hij wel op?

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heeft die op accu gestaan omdat uw net adapter geen spanning meer geeft.
Kijk eens of die nog warm is dan weet u of er nog voeding (230V) aanwezig is, zo niet het stopkontact controleren.
Probeer eens met een andere adapter om zeker te zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij werd inderdaad niet warm en ik heb het in een ander stopcontact geprobeerd. Toen deed hij het wel. Bedankt!