Wat is dit is men videokaart verbrand?

Zinds kort zie ik roze puntjes op men scherm als ik het uitmaak word het groen 4kantjes.?
De afbeelding is maar een 1/3 van men hele scherm en de puntjes zitten op de hele scherm.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de afbeelding bewegen ze niet maar hoe ik het zie bewegen ze alsof het aan uit aan uit gaat.(de PUNTJES)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus gewoon even schoonmaken van binnen en als het verder niet werkt dan maar nieuwe videokaart halen?

Antwoorden (3)

In ieder geval een probleem met het geheugen van je videokaart. Mogelijk kapot of inderdaad te heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens je videokaart eruit te halen en erweer in te steken, en je drivers opnieuw te installeren.
Indien hetzelfdeprobleem klinkt misschien niet leuk: kaartje voor de vuilbak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit zijn artifacts, komt bij verkeerde instellingen, teveel hitte, of gewoon slijtage. even stofzuigen, nieuwe drivers etc.. als dat niet werkt.. nieuwe halen..