Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik 2 beeldschermen aansluiten op een nvidia geforce gt 610 videokaart?

Wat ik daar eventueel voor moet kopen.
met 2 beeldschermen bedoel ik dat je met je muis zegmaar van het ene scherm naar het andere kan, dus niet dat je op alletwee de schermen hetzelfde ziet.
En kan ik misschien ook 3 schermen aansluiten (zonder een nieuwe videokaart te kopen)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als er op je videokaart twee aansluitingen zitten, dan kun je je tweede beeldscherm in die aansluiting prikken. Daarna moet je alleen nog even in het menu "schermresolutie" aangeven dat je je bureaublad wilt uitbreiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals al gezegd kun je twee schermen aansluiten als je twee uitgangen hebt. Dus bijvoorbeeld een vga aansluiting en een hdmi aansluiting. Als dit niet het geval is, kun je ook een scherm op een USB-poort aansluiten. Dit kost wel een paar tientjes. Bijvoorbeeld dit: http://www.ekabels.nl/hdmi-accessoires/usb-naar-hdmi/usb-naar-hdmi.asp?gclid=CLa20qfs0bUCFYKN3godslkAGg

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je even goed zoekt kan het denk ik wel goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding