uitgebreid bureaublad met 2 computers, hoe heet dat?

Hallo

Ik heb een probleempje, ik zoek namelijk een programma waarvan ik weet dat het bestaat, maar ik weet niet hoe het heet. Je kan daarmee 2 computers met elkaar 'verbinden'. Zodat je een uitgebreid bureaublad krijgt eigenlijk. Maar iedere computer houdt wel zijn eigen icoontjes, maar nu kan je met de muis oversteken naar het andere beeldscherm. Wie weet hoe dat heet? Gouden tip duizendmaal bedankt!

Groeten Martijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor alle tips, het is gelukt!

Antwoorden (5)

Gedeelde werkomgeving, remote desktop, je kunt dat maken met Hulp op afstand, dan neem je die pc als het ware over en kun je op jouw buroblad alles doen en ook het buroblad van die ander op je eigen buroblad krijgen...

Remote desktop, daar kan het mee... Wellicht bedoelde je dit?...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dual screen

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar waarschijnlijk bedoel je dat niet. Dameware remote controle is volgens mij zo'n programma, of windows remote desktop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je de 'Dual monitor functie' ?
Zie de link:
http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/Techniek/dualmonitor.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een uitgebreid bureaublad zoals jij dat beschrijft kun je alleen maar met één PC maken. Niet met twee.
AWM
14 jaar geleden
Gebruik Maxivista. Prima software en je heb geen kvm-switch nodig. 2 pc's, 2 monitors,1 keyboard, 1 muis en een ethernet of wireless verbinding. Check die demo-video. http://www.maxivista.com/demo.htm
Volgens mij is dit wat je bedoeld of nie?

Maxivista MirrorPro v3
http://isohunt.com/torrent_details/79410829

Huppa! succes