Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te kopen; iPad 1 of Acer Aspire One 533 ?

Ik heb hem nodig om op vakantie foto's en filmpjes van m' n camera af te halen en te ordenen, email checken, typen brieven en wat licht ander werk, voornamelijk photoshop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
617

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou voor de acer gaan. Ik heb hier thuis een ipad 2 liggen, leuk ding, maar na een week doe je er niet zoveel meer mee! Overweeg trouwens ook een digitaal fotolijstje voor je foto's! Leuk voor op een dressoir.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan moet je sowieso voor de acer gaan, met een iPad kan je geen foto's/films van een camera halen, Photoshop kan ook niet, en brieven typen gaat met een laptop veel beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een min... foto's/films van een camera afhalen gaat prima. photoshoppen kan ook. niet 100% dezelfde photoshop die je ook op de desktop hebt, maar voor 95% van de mensen meer dan genoeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg dan even uit hoe dat kan, want in principe kan het niet je moet er eerst namelijk extra hardware voor aanschaffen. Bij de acer kan het "direct" met de USB aansluiting. http://store.apple.com/nl/product/MC531ZM/A Photoshoppen op een van beide apparaten lijkt me een onzinnige bezigheid. Klein scherm/weinig geheugen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding