Wat is uiteindelijk sneller als ik bestanden wil verplaatsen, allemaal in één keer of een voor een?

Ik ben bezig om mijn bestanden van mijn PC en externe harde schijven naar mijn nieuwe NAS te verplaatsen. (Dan staat alles tenminste op één plaats. Nu kan ik natuurlijk al mijn harde schijven in een keer inpluggen (Voldoende USB poorten), en alle data in een keer verplaatsen.
Dit doe ik wel handmatig omdat ik meteen een goede indeling wil hebben.
Is het verstandig om dit in een keer te doen en dan een dagje te wachten of gaat het een stuk sneller als ik het in delen verplaats?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nou als je het in 1x gaat doen dan heb je makkelijk tijd voor ander dingen dus hoef je niet achter pc hele tijd te zitten. Nadeel is dat als het iets mis gaat opnieuw moet beginnen. Stel dat de strom.uit valt of je pc blijft hangen of iets dergelijk.
Maar als je het in delen verplaatst heb je dus dat niet. Tis wel zo dat je wel achter pc moet zitten. Mijn menning is het gewoon in delen verplaatsen en gelijk goede indeling maken. Succes