Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door de rechterkant van mijn koptelefoon komt geen geluid meer hoe los ik dit op?

Als ik hem test met Realtek HD audio configuratie dan doet hij het dubbel links, ik bedoel daarmee hij test zeg maar allebeide kanten of ze het allebei doen, normaal hoor je dan altijd eerst zo'n geluidje links en dan rechts nu allebeide keren aan de linker kant en aan de rechter kant komt geen geluid uit ik heb al meerdere koptelefoons geprobeerd probleem blijft...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
6.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goedkope trust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het bij meerdere koptelefoons ook zo is.
dan moet je de fout in je laptop zoeken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als het probleem bij meerdere koptelefoons het zelfde effect geeft, zit de fout niet in je koptelefoon.
je zal de fout in de laptop of waar de muziek dan ook vandaan komt moeten zoeken. waarschijnlijk zijn de contact pinnen in de laptop iets verbogen. probeer eens of het werkt door de stekker een heel klein stukje uit de ingang te halen of dit verandering geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk is het jack plug chassisdeel van 3,5 mm in de computer kapot, dit kun je door een vakmens of fabriek laten repareren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding