hoe kan ik bij mijn bestanden op WD externe HD? (zie omschrijving)

Sinds gister zegt mijn West Digital externe hardeschijf dat ik hem moet formateren voordat ik bij mij bestanden kan, maar als ik ga formateren ben ik alles kwijt ;) Is/Zijn er mogelijkheden dat ik nog bij mijn bestanden kan komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ga eens naar je device manager en reinstall external harddisk.

Toegevoegd na 52 seconden:
Als Windows hem dan "ziet" moet je gewoon bij je bestanden kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens op een andere pc, als die het zelfde zegt, download dan de hires CDROM deze cd vol hulpprogramma's bevat ook meerdere harddisk recover programma's, waarmee je het eea weer van de schij af kan halen.