weet iemand welke videokaart beter is? De rx480 of de gtx 1060? En hoeveel gb?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De GTX1060 met 6GB is beter dan de RX480 Maar de GTX1060 met 6GB is ook duurder, neem je de 3GB die bijna hetzelfde kost dan is de RX480 weer sneller.
Zie vergelijk met 1060/6GB: http://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-GTX-1060-6GB-vs-AMD-RX-480/3639vs3634
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
welke zou jij kopen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tja, ik ben behoorlijk fan van nVidia. Vond de ATI(destijds) drivers altijd onstabiel en vreselijk ruk.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ik sluit me bij RoqueTrader aan. 1x ATI gehad...nooit weer.