Wat is de goedkoopste printer in gebruik?

Een goedkope printer heeft soms hele dure cartridges. Dat maakt de printer nog duur.
Printer is niet voor intensief gebruik bedoeld.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
2.9K

Het beste antwoord

Bij een onderzoek (dat ik zo 1-2-3 niet kan ophoesten) kwam de HP 1022 als goedkoopste printertje uit de bus.
Zowel qua aanschafprijs als tonerkosten
Is uiteraard zwart-wit, want laserprinter. Misschien is dit type niet meer overal te koop, maar dan wel zijn opvolger.
Ikzelf ben heel tevreden over deze probleemloze printer.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik denk de printer van de baas. Maar een laserprinter is per kopie het voordeligst.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens gewoon een de printer kopen die je wil hebben en laten hervullen dan zijn ze over het algemeen allemaal even duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog even een tip, voor als je de printer dus niet vaak gebruikt, je geeft immers aan dat hi niet voor intensief gebruik is,
maak om de maand wel even een klein printje, anders heb je kans dat de cartridge uitdroogt- verstopt raakt en dat je hem weg kan gooien.
14 jaar geleden
Ik heb een kleurenlaser, die is per kopie het zuinigst en goedkoopst... Een HP Color Laserjet CM1017 MFP...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet altijd zo dat laserprinters het goedkoops zijn. Het hangt af van hoeveel je print, wat je print en de kwaliteit wat je wilt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een printer waarvan ik de cartridges kan laten navullen bij de zaak waar ik de printer heb gekocht.Volgens mij zijn er wel meer printers waarvan je de cartridges kunt laten navullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik printte ook nooit veel. Daardoor droogde de inktcartridges ook uit en was het allemaal nog veel duurder.
Ik was het zo zat, dat ik een goedkope laser heb aangeschaft. HP Laserjet P1005.
Nu print ik veel en veel meer. Heb al 2 pakken papier erdoorheen gejaagd. Maar nog steeds met dezelfde bijlgeleverde halve toner.

Of ik nu goedkoper ben weet ik niet, omdat ik nu ook gewoon meer print. Maar de printer is goedkoop en de toner is ook niet echt duur (bij www.123inkt.nl)
Ik vind het echter heerlijk dat hij altijd klaar staat. Zonder schoonmaken en perfecte afdrukken.

Niet voor foto's uiteraard. Daarvoor heb ik een peperdure fotoprinter staan. En die kost echt klauwen met geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik print veel zwart-wit en weinig kleur. Eerst had ik een zwart-wit laserprinter en een inktjet voor foto's. Nadat de kopppen van inktjet waren verdroogd, heb ik een kleurenlaser gekocht met netwerkaansluiting, een Konica Magicolor 4650. Dat bevalt goed en de zwart-wit toners zijn erg goedkoop per pagina. Als je niet veel zwart-wit print, zou je een Canon MP560 kunnen kopen voor 120,-. Die heeft heel veel mogelijkheden, test goed en kun je makkelijk navullen. Een laser is wel veel betrouwbaarder.