Ik heb een router van ziggo, als ik die in een ander huis zet, werkt hij dan nogsteeds even goed?

raakt de router dan in de war of werkt hij misschien niet in een ander huis? Of doet een router het overal?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Het beste antwoord

Wanneer je geen klant blijft van Ziggo kun je alsnog je router blijven gebruiken zoals 'Capthavoc' hierboven ook al uitgelegd heeft. Wanneer je je netwerk bekabeld wilt gebruiken ben je zo klaar, mocht je draadloos gebruik willen maken van je router en netwerk moet je even wat meer instellen. Een uitgebreide uitleg hierover vind je in het artikel in onderstaande bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

in principe niet natuurlijk, alleen als je bij ziggo blijft in dat andere huis, geen enkel probleem
Als je een andere provider hebt. dan kan je wel zonder problemen deze wel gebruiken als extra routertje door hem aan te sluiten op het modem dat je daar van kreeg
alleen dan kan je er maar 3 pc op aansluiten en eventueel draadloos als die andere modem dat niet heeft
de telefoon ed kan je niet aansluiten dan
capthavoc
11 jaar geleden
Als je klant blijft van Ziggo: JA.