Geluid laptop deed he altijd zonder boxjes. Nu kan het alleen nog met oortjes. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, dat zou best kunnen, maar gisteren kwam ik per vergis bij de geluidsopties. Ik klikte ergens op (ik weet niet waarop) en toen gebeurde er niets. Pas die avond wou ik iets luisteren en toen kwam ik tot de ontdekking dat het geluid het niet meer deed zónder oortjes...

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk zullen die boxjes IN je laptop het dan hebben begeven. Je kan gewoon zo'n nieuwe unit bestellen, laptopje even openschroeven en vervangen. Je audio-kaart is in orde want de laptop geeft wel geluid via de oortjes.

Je kan softwarematig nog kijken bij "sound" en als default je boxen aanvinken. Mocht dit niet helpen dan boxjes vervangen.