Wat is een goede website om pc's te vergelijken?

Weet iemand een goede website waarbij je de specificaties van pc's kunt vergelijken. Ik dacht zelf aan kieskeurig.nl, maar daar staan maar weinig specificaties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

De Hardware.info prijsvergelijker en De Tweakers pricewatch bieden deze mogelijkheid.

http://tweakers.net/categorie/713/desktops/producten/

http://nl.hardware.info/productgroep/26/systemen

Je kan je echter afvragen of dit de manier is waarvoor je voor een PC wil kiezen. In de regel ben je beter en goedkoper uit met een eigen samenstelling. De meeste computerwinkels die onderdelen verkopen, willen het ook wel voor je in elkaar zetten tegen een meerprijs. Of misschien dat je iemand in je omgeving hebt die het voor je kan doen. Met zelf samenstellen kun je precies kiezen wat je wil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Hardware info is inderdaad een prima site, die gasten hebben er verstand van en kletsen niet de fabrikanten na. Dat in elkaar laten zetten is een optie voor desktop pc's, een laptop zou ik 'kant en klaar' kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Computerwinkels willen losse artikelen inderdaad vaak wel voor een extra bedrag installeren, zelfs sommige webwinkels.
Ik heb afgelopen week zelf ook wat losse onderdelen gekocht en kreeg direct de vraag of ze het voor me in elkaar moesten zetten met een bijbehorend prijslijstje.
Ik doe alles lekker zelf, maar als je dat niet aandurft, kan de winkel het dus ook voor je doen. Onderstaande zijn de prijzen die azerty.nl hanteert, dan heb je een indicatie; 1)bios update 9,90 euro 2)processor, processorkoeler en geheugen op moederbord monteren 15,00 euro Wanneer je wel een volledige pc hebt besteld en deze graag laat assembleren: 3) computer assembleren en hardwarematig testen door Azerty voor slechts 59 euro en heb een jaar lang garantie op de assemblage en normale garantie op de onderdelen. 4) computer assembleren en hardwarematig testen door Azerty voor slechts 85,00 euro en heb recht op 2 jaar garantie op de assemblage en onderdelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Phoe, die prijzen zijn niet mis voor het assembleren. Ik heb er ooit 25 euro voor betaald, omdat ik geen tijd had het voor een tante te doen. Maar andere zaken zijn niet veel goedkoper. Soms zelfs duurder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord. Ik kende de onderste website niet, maar is erg handig, dank daarvoor!

Andere antwoorden (1)

Www.kieskeurig.nl is een goede site om dingen met elkaar te vergelijken, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraagsteller geeft in zijn vraag aan dat kieskeurig NIET geschikt is omdat daar voor hem te weinig spec´s staan. reden voor een -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kieskeurig is voor veel producten een geschikte website, maar voor pc's niet, wat ik ook onder de vraag heb geplaatst. Nutteloos antwoord dus.