Hoe kan ik bestanden op een DVD+R verwijderen?

deze bestanden zijn vooral JEPG afbeeldingen en ze zijn nog geen GB maar schijf in zijn eigenschappen word als vol weergegeven!!?
de verwijder knop brand niet?

11 jaar geleden
in: Hardware
2.8K

Het beste antwoord

Meestal sluit je (automatisch) een dvd-R af nadat je er bestanden op hebt gezet, je kunt er dus geen bestanden aan toevoegen en er weer af halen, in tegenstelling tot een USB-stick. Er zit niets anders op, koop een USB of een nieuwe dvd-R.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koraal19
11 jaar geleden
en als je het niet afsluit?
want op andere gelijksoort schijf voeg ik steeds nieuw bestanden toe.

Andere antwoorden (1)

Dat kan niet.

Een DVD+R kan je slechts een keer beschrijven, een DVD+RW kan je wel meerdere keren beschrijven en dan natuurlijk ook wissen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koraal19
11 jaar geleden
is dat normal dat die vol wordt weergeven terwijl zit 800MB op?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hoe verwijder je die bestanden op dvd+rw ?