iss een macbook goed in vergelijking met een andere pc?

dus invergelijking, prijs geberuikers comfort, look en niet te vergeten het bestuurings systeem (mac OSX). dat soort dingen.

invergelijking tot een 'gewoone' pc, dan doel ik voral op laptops.

Toegevoegd na 1 uur:
ik wil zelf misschien over stappen naar een macbook dus vandaar deze vraag. en de reacties die je misschien krijgt (eigenlijk vragen)

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat hangt er vanaf, prijs-technisch gezien gewoon duidelijk niet, maar als je voor looks en gebruikersvriendelijkheid gaat zeker weer wel. Ik vindt persoonlijk de mac te duur, maar het werkt wél fantastisch en het besturingssysteem is m.i. ook beter dan windows. Toch heeft het gebruik en dus de uit te voeren werkzaamheden m.i. de doorslag, er zijn nu eenmaal veel programma's die niet op de mac draaien. Toegevoegd na 1 minuut: Prijs-technisch bedoel ik dus puur de hardware die er in zit icm de prijs, hierbij moet natuurlijk niet voorbijgegaan aan de prijs die voor goede software betaald mag worden.

Ik gebruikt Apple sinds ruuim een jaar en ook mijn vrouw en dochter willen constant op de MAc, terwijl zij zelf een PC hebben. Apple is qua aanschaf duurder, maar daar koop je veel gemak en ook een mooie styling voor. Handig is ook de ingebouwde prima camera en het feit dat je nooit vastloopt en moet herstarten, geen virusdetector nodig hebt (die geld kost en blijft kosten). Leuk zijn de commercials PC versus Mac op http://www.youtube.com/watch?v=C5z0Ia5jDt4, vooral vanaf de 4e commercial, als PC steeds vastloopt, een virus heeft, etc. Heel grappig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100