Als ik een spiegel inscan, wordt mijn monitor dan ook een spiegel?

Lijkt me heel gaaf voor mijn desktop-achtergrond!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Nee. uiteraard niet. Het wordt een plaatje van een spiegel. Een foto van een aarbei smaakt toch ook niet naar aardbeien.

Wat je wel kan doen is je webcam aanzetten en dat dan op de achtergrond open laten staan. Dan kom je het dichtste bij qua effect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee hoor, dan heb je een afbeelding van een spiegel...

Een spiegel keert de richting van de fotonen om, en de snelheid blijft gelijk, maar de richting keert om... Daar is een metalen vlak oppervlak voor nodig en dat is je beeldscherm niet...

Dus wat jij wil, dat gaat niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je krijgt dan een plaatje van de binnenkant van je scanner, waarschijnlijk zwaar overbelicht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig! antwoord. Ben nog niet zo slim om dit zelf te verzinnen. FF een beetje GV ervaring opdoen.
Cryofiel
14 jaar geleden
TegenXinnig, ben jij dezelfde persoon als HeroDD?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
antw. Cryofiel Neen ik ben tegenzinnig. Vandaar TegenXinnig had ik zo bedacht. Maar begrijp je vraag niet!
Wie of wat persoon er ook achter zit moet toch niet uitmaken als je maar naar eer en geweten antwoord geeft! Maar vertel me eens wie is HeroDD? en waarom je vraag?
nee. dan krijg je een lelijke slechte afbeelding van de binnenkant van je scanner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen. je monitor blijft een monitor en zal geen spiegel worden. Tenzij je er spiegelglas op laat monteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Hoewel het idee op zich wel leuk is. Je zou dan iemand anders een foto kunnen laten maken van jou terwijl je (in je favoriete) houding achter je pc zit en deze in spiegelbeeld als bureaublad gebruiken.

Op die manier lijkt het dan ook op een spiegel, want ook al zou het kunnen wat jij wilt, dan zal het beeld nog niet meebewegen als bij een echte spiegel. Dus komt een foto dan op hetzelfde neer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op bijgevoegd plaatje klikt, kan je jezelf in het beeldscherm spiegelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is mij anders niet gelukt
te mat beeldscherm.
Dat kan wel hoor....klik maar op onderstaande link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens een auto in te scannen, en kijk eens of hij rijdt.