Hoe komt het dat mijn laptop het niet doet zonder oplader?

Ik moet mijn oplader aan mijn laptop doen als ik h'm aan wil krijgen. Als ie aan is en ik trek de oplader eruit, is de laptop binnen 0,1 sec. uit. Is er iets kapot?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Ja, dan is zeer waarschijnlijk de accu van je laptop overleden.
Het is zeer aan te raden om de accu dan meteen maar uit de laptop te halen en deze niet meer terug te plaatsen i.v.m. mogelijk risico op kortsluiting.

Je kunt de laptop dan nog steeds wel blijven gebruiken via de oplader. Dit is voor de lader niet schadelijk en voor de laptop ook niet.

Eventueel kun je besluiten een nieuwe accu voor de laptop te kopen maar dat hoeft dus niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jij was me 25 seconde voor. Ik verwijder m'n antwoord en +1 voor jou.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aha, ok bedankt. En dat zal ik doen!