is de nvidia geforce gtx765m 2gb goed genoeg voor battlefield 4 op hoge settings?

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb een laptop met een nvidia gtx765m 2gb verder heeft hij een i7-4700mq 2.4ghz en 8gb ram ik vroeg me dus af is dit goed genoeg voor battlefield 4 op hoge resolutie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat niet alleen om je videokaart, maar ook over de rest van de pc. Zonder die gegevens kunnen wij geen goed antwoord geven
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
extra info is erbij gezet

Het beste antwoord

De GTX 765M is ongeveer vergelijkbaar met een lager geklokte GTX-660 voor de desktop-PC's die in de 150 Euro-klasse zit. Zal dus prima gaan. De allerhoogste settings moet je echter vergeten.