Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de Nvidia GTX 650Ti goed voor gamen op resolutie 1280x1040 en lager? Kan het bf3 tenminste goed en niet haperig draaien?

Ik ben van plan de kaar te kopen namelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
435

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze videokaart is opzich goed genoeg hiervoor maar het hangt niet alleen af van je videokaart, het hangt grotendeels af van:
-koeling
-processor
-moederbord
-videokaart


Als je een super goede videokaart hebt maar een processor van het jaar 1990 dan loopt het spel helemaal niet vloeiend waarschijnlijk kan je het spel dan geeneens opstarten.

Als ik jou was zou ik wat meer specificaties van je pc in de beschrijving zetten, dan kunnen wij jou beter helpen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan battlefield wel spelen maar niet op de hoogste settings. Je kan dit ook nakijken door naar deze site te gaan: http://www.systemrequirementslab.com/cyri Dan vul je de naam van het spel in (in dit geval Battlefield 3) en dan klik je op can you run it.
Deze site zal toestemming vragen om java te gebruiken en dat moet je accepteren. Daarna scant hij jouw computer en kan hij aangeven of je het spel kan draaien.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding