Met welke tv kaart, kan ik kabel tv op mijn computer ontvangen?

Ik heb een kabel tv aansluiting op mijn kamer, waar de computer staat.
Kan ik deze ook aansluiten op de computer, zodat ik op de monitor tv kan kijken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

O.A. de t.v. kaart van pinnacle, maar eigenlijk elke ander t.v. kaart kan ook.
Een andere optie is een monitor met antenne ingang.......
jc54
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor digitale televisie waar je een smartcard voor nodig hebt, zijn de oplossingen van Anysee voor zover ik weet de enige die echt werken. Ik gebruik zelf in mijn HTPC de Anysee E30 PS2 Plus.

Toegevoegd na 19 uur:
Correctie, de Anysee E30 Combo Plus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dat niet voor satelliet? Of hebben ze ook DVB-C variant ervan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah, kijk: http://www.anysee.com/eng/product/anyseeE30CPlus.php
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jep, die is het. Ik kopieerde het wat vluchtig uit de pricewatch. Ze stonden jaren lang in het HTPC advies van Hardware.info, en daar heb ik het van leren kennen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je daar ook HD-zenders mee decoderen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jep. Ook opnemen, als je er twee hebt. Check de besprekingen op Hardware.info. De eerste is een test uit 2009, toen nog niet alle mogelijkheden open waren:
http://nl.hardware.info/reviews/1586/anysee-e30-combo-plus-test Later hebben ze het nog een keer besproken in een vergelijking tussen TV-ontvangers:
http://nl.hardware.info/reviews/1746/11-tv-ontvangers-voor-de-pc-vergelijkingstest