Bij Action kosten ze €2,95
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Action is Apen kwaliteit, niet slecht bedoeld... volgens charles darwin stammen wij ook uit de aap sort :D

Andere antwoorden (2)

Ga eens langs de media markt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mocht je er enige haast bij hebben, kun je op Kabelsenmeer.nl er eentje bestellen voor ongeveer 30 euro.
Heb je er geen haast bij, kijk even hier:
http://www.miniinthebox.com/nl/index.php?main_page=advanced_search_result&inc_subcat=1&search_in_description=0&keyword=DVI-I++HDMI+kabel
Levertijd is rond de 2-3 weken.

Mocht je het in een fysieke winkel willen kopen, kijk eens bij de Handyman.
Die hebben vaak een aparte lijn met goedkopere merken.
Ook de plaatselijke computerwinkel kan ze eventueel verkopen, maar aangezien ik niet weet waar je woont kan ik je niet opnoemen welke dat zou zijn.