heeft deze pc draadloos internet?

http://www.alternate.nl/html/product/ALTERNATE/Zenit_P237/1038496/?tk=8&lk=4950

Kan hij verbinden met wifi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja hij heeft Gigabit-LAN, WLAN (300 Mbit/s).
Voldoende om gebruik te maken van snelle moderne routers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja het beschikt over draadloos internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een PC heeft NOOIT internet, niet bekabeld en niet draadloos. Internet is het geheel van computers wat met elkaar in verbinding staan en via vastgestelde protocollen met elkaar kunnen communiceren. De eerste verbinding met het internet gebeurt via een provider. Deze laat je tegen betaling toe op zijn apparatuur. De netwerkverbinding dus. Het enige wat jou computer hoeft te hebben is een voorziening om vanaf jouw zijde deze verbinding tot stand te brengen. Dit wordt gedaan met een netwerkkaart. Deze kaart zet het signaal (draadloos of bedraad) om naar jouw computer.

De vraag of de PC draadloos internet heeft is dus NEE. De vraag (die je waarschijnlijk bedoeld) of je met deze PC draadloos een verbinding kunt maken met een provider is JA.
Als je nog geen account ergens hebt, moet je daar natuurlijk ook nog voor zorgen