extern beeldscherm voor de laptop aan de andere kant?

Ik heb een nieuw beeldscherm gekocht, om naast het scherm van mijn laptop te zetten, maar als ik dan kies voor de optie: "Uitbreiden" dan is het zegmaar ingesteld alsof het externe beeldscherm rechts van mijn laptop staat.
Ik zou het graag aan de linkerkant krijgen, maar mijn laptop wel als primair beeldscherm houden.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
4.7K

Het beste antwoord

ga naar configuratiescherm, beeldscherminstellingen.
Je ziet nu in een kader 2 schermen staan.
klik met links en houd vast op het rechterschermicoon en sleep deze naar links.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de weergave van het beeldscherm, schuif je het scherm met nummer 1 naar links. Dus eerst 2, en dan 1...

Ofwel

Fysieke positie van de monitoren

Wanneer u met twee monitoren werkt en de secundaire monitor zich niet aan de rechterzijde van de primaire monitor bevindt zult u een vreemd verschijnsel meemaken. U scrollt met de muis naar rechts en u moet links, boven of onder de primaire monitor de route van de muis vervolgen (afhankelijk van de positie van de monitor). Dit is natuurlijk niet handig. U kunt dit voorkomen door in het dialoogvenster Eigenschappen voor beeldschermen het beeldschermpictogram van de secundaire monitor te plaatsen naar waar de monitor zich fysiek bevindt ten opzichte van de primaire monitor.

Als u de mogelijkheid wilt hebben om meerdere monitoren in één beweging te verstellen en tegelijk meer ruimte op uw bureau te creëren, dan zijn daar speciale steunen voor, zoals de afgebeelde 200 Serie. Deze serie bestaat uit verschillende verstelbare componenten, waarmee u gemakkelijk de gewenste configuratie kunt samenstellen, zoals telescopische armen en de dwarsboog, waar twee monitoren aan gemonteerd worden. Zo ontstaat een parabolische configuratie waarbij de kijkafstand tot alle monitoren gelijk is en alle monitoren op gelijke hoogte hangen.