Welke videokaart is goed voor mijn computer?

Wie weet videokaart (of meerder) met VGA, HDMI, DVI aansluting?
Ik wil een nieuwe videokaart, hij moet beter en sneller zijn dan de MSI GEFORCE GTX 750TI GAMING. Die ik nu in mijn pc heb, dus ik hoop dat jullie suggestie voor mijn hebben?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat voor games speel je op je pc? En wat is je budget?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het zou natuurlijk helpen als je ons zou kunnen vertellen wat voor budget je hebt? Ik heb zelf een GTX 770 maar zo'n beetje elke videokaart met een hoger getal is beter dan de mijne.

Antwoorden (1)

Eigenlijk elke kaart met een hogere kloksnelheid van zowel de grafische chip als de grafische RAM, zou in theorie beter moeten performen. Zou zeggen dat je moet gaan kijken naar Nvidea GTX 9xx en 10xx, of AMD equivalenten voor een grote(re) performanceboost