mijn laptop aat niet meer aan, wat moet ik doen?

Toen ik mijn laptop aan wilde doen, kreeg ik zwart beeld met alleen een muis. In mijn beeld stond bestanden laden met een wit balkje. Na een tijdje kwam ik op het scherm waar je je hoort aan te melden, probleem was dat er nergens mijn gebruikers account stond waar ik op kon klikken. Heb de laptop zo laten staan en op een geven moment ging mijn laptop "problemen zoeken". Hele nacht niet aan de laptop gezeten en toen ik 's ochtends keek had het weer alleen zwart scherm met een muis. Laptop weer aan en uit gedaan, kon veilige modus opstarten ditmaal kon ik mij wel aanmelden maar kwam ik niet op bureaublad maar op een zwart beeld met codes. Kon verder niks, alleen taakbeheer starten. Laptop weer opnieuw opgestart en weer alleen zwart scherm met muis.. wat moet ik doen? ps: de foto vond ik op internet, iemand had hetzelfde als ik.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt in veilige modus met opdrachtprompt opgestart (niet in de gewone), en @dionj22able, voor zover ik kan zien is het besturingssysteem Windows 7.

Antwoorden (3)

Allereerst een algemene opmerking: de automatische Windows Update UITZETTEN! je laptop hoeft maar 10 seconden niet verbonden zijn met internet en dan raakt heel het systeem in de oorlog!

Zit niks anders op dan op te starten met de installatie-CD van Windows en kiezen voor de "hersteloptie". Heel misschien kan je nog proberen op te straten in "veilige modus" en dan alsnog "automatische update" uitzetten!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar staat die Automatische update dan..? Kam het niet vinden haha..
Gebruik control+alt+delete.
start het taakbeheer

klik op bestand
nieuwe taak uitvoeren
vervolgens ga je naar:
Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Herstel
systeemherstel starten en volg de stappen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zal hem maar moeten leeg halen, ik denk dat het virus kunt zijn. Start hem in veilige modus, en kijk dan dat ie nog werk, zoja. Start hem opnieuw op, en probeer ALT+F2 ALT+F8 ALT+F10, dan krijg je een scherm, met een bepaalde categorie, waarmee je laptop kunt leeghalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe kom je aan deze informatie?