is er een manier om je geluid los van je cpu te laten lopen??

mijn geluid hapert soms een beetje en kraakt dan, volgens mij ligt het aan de CPU, maar is hier een oplossing voor??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het zou aan je CPU kunnen liggen, maar ik zou eerst kijken naar het geheugen probleem.
Waarschijnlijk heb je te veel programma's opstaan die te veel van geheuge, processor en/of harde schijf vragen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Los laten draaien van cpu is niet een mogelijkheid, wel kunt je er voor kiezen om 1 cpu alleen voor muziek te reserveren en geen andere taken daar op te draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, het gebeurt vooral als ik internet opstart, maar als ik bij windows taakbeheer bij CPU% kijk zit dat meestal rond de 40-50 dus het lijkt me niet dat het daaraan ligt, en 1 CPU alleen op geluid zetten, hoe doe je dat??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb windows opnieuw geinstalleerd en de irritante kraak is eindelijk weg!