Passen deze PC onderdelen?

Na wat veranderingen heb ik een nieuwe pc samen gesteld alleen weet ik niet of dat deze passen.

Pc specs:
behuizing: BitFenix Nova
Moederbord: Gigabyte GA-H110M-HD3 DDR3 - 1.0
Processor: Intel core i5 7400
RAM Geheugen: Kingston HyperX FURY - DDR3
Geheugen: WD Blue WD10EZEX 1TB
Videokaart: Asus Dual r480 04g
Koeling: Cooler Master hyper 412s
Voeding: Corsair VS Series VS650

En heb je met die moederbord ook WIFI en Bluetooth? (kon ik nergens vinden.)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Past, voor zover ik kan zien geen WiFi nog BT https://tweakers.net/pricewatch/467581/gigabyte-ga-h110m-hd3-ddr3/specificaties/

Antwoorden (3)

Ga naar de site alternatief.com, dan kan je alle combinaties proberen, als het niet past geeft de site dat aan. Ideaal voor een beginner.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedoel je https://www.alternate.nl/PC/PC-Builder
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
nice dat kan me helpen dank jullie wel! Maar als je hem dan bestelt kom hij dan volledig samengesteld geleverd of moet ik dat dan nog zelf doen?
Een doe-het-zelf oplossing is om Google te laten zoeken.
Type in Gigabyte GA-H110M-HD3 en alreeds bij Gigabyte zie je een lijstje van wat er allemaal past. (Die CPU past dus enz.) Vervolgens zoek je een site met een beoordeling van het moederbord en kom je te weten wat er eventueel voor narigheid te verwachten is. Een goed voorbeeld van narigheid is de aansluiting voor de ventilatie: is het 4 of 6 polig? Voor alle andere onderdelen doe je het zelfde en voor dat je het weet, heb je er verstand van :-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom Zou dat niet passen DDR3 Geheugen - Past op het mobo. Mobo ondersteunt 6th / 7th gen INTEL Processors. Alleen ik wist niet eens dat er DDR3 Mobo's waren die de 6th 7th gen Processoren ondersteunen