hoe kun je zorgen dat programma's op de 2e harde schijf worden gedownlaod?

ik wou world of tanks downloaden.
Heb een lege 2e gefomatteerde harde schijf, en dan gaat ie hem op C schijf downloaden. is er een manier om die naar m'n 2e harde schijf te zetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (3)

Als je gaat downloaden, kan je kiezen voor onder andere 'opslaan' en 'opslaan als'. Kies voor 'opslaan als', dan kan je kiezen waar je de download wilt hebben. Dat kan in een map naar jouw keuze zijn, en dus ook op de schijf die je wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de instellingen van je browser kun je ook aangeven wat de standaard map is waarin bestanden moeten worden opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij moet je dat instellen bij de instellingen van je download client ( utorent of bitcomet enz.) als je tenminste met downloaden bedoeld het downloaden van torents ( films, muziek, ebookks etc.
Ikzelf download met utorent en mijn downloads komen binnen op mijn extrene harde schijf die door mijn PC " station F " wordt genoemd.
Je opent utorent. klikt op instellingen. Dan op downloads.
Dan vul je in het vak onder "put downloads in" de naam van het station waar je je download wil laten plaatsen.