Steeds als ik iets wil afdrukken, zegt mijn pc dat er geen papier in de printer zit, terwijl dit wel zo is, wat kan ik doen?

Ik heb een Canon mp250
sorry voor de lange vraag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
11.4K

Antwoorden (3)

Probeer een harde reset. Dwz trek de stekker van de printer er uit. Dus geen stroom op het app. Daarna weer aansluiten opletten dat de papier bak op zijn plaats zit. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Controleer of het papier correct ingevoerd is. Misschien heb je het papier er niet recht in of zit er iets tussen. Het kan gekruld zitten of te dik zijn. Als er een vreemd voorwerp in de achterste lade zit moet je eerst het apparaat uitzetten en de stekker uit het stopcontact halen. Daarna kan je het voorwerp verwijderen.
Amadea
11 jaar geleden
Ik heb zelf de MP550, hier zit een papierlade aan de onderzijde en een papierinvoer aan de achterzijde. Als dit bij de MP250 ook zo is kijk dan welke er geselecteerd is. Als je iets wilt afdrukken kan je vaak kiezen welke hij moet selecteren. Foto's pakt hij standaard van de achterkant en Word of Excel pakt hij uit de onderkant.