Nieuwe laptop voor school en De Sims 3?

Hey!

Ik wil een nieuwe laptop gaan kopen. Hij moet voor school zijn en ik wil er De Sims 3 op spelen. De school heeft wel wat eisen, maar niet heel hoge. De Sims 3 heeft hogere eisen, namelijk deze:
Operating System: Windows Vista/ Windows 7
Processor: Intel Core 2 DUO @ 2.5 GHz / AMD Athlon 64 X2 5200+
Hard disk space: 6.3 Gb
RAM: 2 Gb
Video Card: 768 Mb @ nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.

Processor mag er nog wat onder zitten enzo, want dit is de aanbevolen en niet de minimale eisen.

Ik heb op internet gezocht en vond 2 laptops:
http://www.laptopshop.nl/product/120905/category-45702-laptops/hp-g62-b10sd.html

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B295967/cid/60002/page/4/Acer_Aspire_5742G_454G75MN/#

Welke kan De Sims 3 beter aan denken jullie? Als je nog andere suggesties hebt, vertel dan maar! Ik heb maximaal 700 euro te besteden!

Groetjes, Bart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Kijk een op de onderstaande website: