Waar kan ik een computer muis met ingebouwd geheugen kopen?

Ik ben op zoek naar een computer muis MET kabel waar geheugen inzit dat functioneert als een USB stick als ik de muis inplug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
11 jaar geleden
leuke combi maar volgens mij heb je net een nieuwe inventieve uitvinding gedaan ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook nooit van gehoord.
Kan de "nut" er ook niet van inzien.
capthavoc
11 jaar geleden
draadloos zou iets handiger zijn maar altijd je muis overal naar toe nemen ? en wat about de muis die al in de andere pc hangt dan moet je elke keer weer loskoppelen
en draadloos is ook niet handig als je dan ook niet een zendertje meeneemt
dan is een losse usb stick handiger
poorten genoeg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@capthavoc, je zou het denken echter: http://www.redferret.net/?p=8412
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Poorten genoeg" is juist bij sommige laptops/netbooks een probleem. Maar echt een handige oplossing is wat anders. Misschien wel handig als er een los te klikken usb-stick mooi weggewerkt is in de muis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een product hoeft niet praktisch te zijn om het te kunnen verkopen. Zoals capthavoc al aangeeft bestaat er al wel een met een draadloze ontvangen, maar daar was ik mij al van bewust. Zelf heb ik een hekel aan draadloze muizen en vooral op school. Je moet het niet zien als een USB stick in de vorm van een muis, maar een muis met een USB stick er in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"usb-stick mooi weggewerkt is in de muis." Nog mooier concept, met SDHC slot: http://www.beboxx.com/conl/usb-mouse-with-sdhc-card-reader.html?currency=EUR&track=feedgCrZ

Het beste antwoord

8000 Mobile Memory Mouse 8000 1GB

Onder andere bij correct:

http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=338493&source=googleps#lab_info
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil je vragen voortaan de beschrijving te lezen voordat je antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had ik gelezen, zie nu pas dat de muis draadloos is. Je hebt nogal een apart verzoek, dus was al blij dat ik überhaupt iets in de richting vond. Maar voor de herkansing (functioneel hetzelfde of zelfs beter/handiger): http://www.beboxx.com/conl/usb-mouse-with-sdhc-card-reader.html?currency=EUR&track=feedgCrZ -Zelf te bepalen grootte
-Verwisselbaar
-Als je het laat zitten is het effectief wat je wil.