Kan ik het RAM-geheugen van deze laptop uitbreiden?

Op de website van computerland zag ik een mooie laptop.
Ik wil er veel dingetjes tegelijk op doen, mijn vraag is : Hoe kan ik het RAM-geheugen uitbreiden?

Acer 15.6" V3-571G-73616G75Makk - i7 3610QM/6/750G

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk max uitbreidbaar tot 8gb geheugen, specificaties zijn al goed met 6gb geheugen, maar voor bestelling kun je vragen of ze hem willen upgraden tot 8gb maar waarschijnlijk niet nodig.

Maar waarom zal je dat willen, zoals gezegd het is al zat, mocht je bij gebruik eventueel vinden van niet kun je bijna elke computer winkel inlopen en hem laten upgraden(kun je ook zelf doen maar beter niet als je niet weet hoe).

Echt duur is zo een upgrade tegenwoordig niet meer(indien nodig) maar met deze kun je meerdere dingen naast elkaar gewoon doen zonder problemen 6gb is zat daar voor.

Toegevoegd na 6 minuten:
Specificatie staat op 4+2 gb geheugen kunt voor bestelling(of eventueel zelf of via computerwinkel) hie 4+4 van maken. Maar nogmaals waarschijnlijk niet nodig, snel genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan ! Deze laptop heeft namelijk 2 geheugen slots. Laptop omdraaien en de klepjes eraf schroeven, dan zoeken naar 2 kleine geheugen balkjes. Je haalt die van 2 GB eruit en plaats daar de balk van 4 GB. Ik zal in de bron wel wat foto's toevoegen. Gebruik overigens altijd een ESO (Elektronische Statische Ontlading) bandje !! Anders heb je kans dat de balkjes beschadigen. Heb je niet zo n bandje? Hou dan je handen een paar minuten tegen de verwarming. SUCCES !