Mijn nieuwe PC doet het niet meer. Wat nu?

Heb zaterdag mijn nieuwe PC opgehaald. Eventjes alle updates van Windows 7 bijgewerkt en mijn virusscanner geinstalleerd. Vervolgens de PC afgesloten om een paar uur te gaan slapen, gezien ik die nacht ervoor gewerkt had.
Wil ik 's avonds de PC weer aanzetten om relaxted al mijn programma's te installeren, krijg ik geen beeld meer op mijn scherm, alleen de mededeling: D-sub Power saving mode
Kan dus helemaal niks doen. Heb ook geprobeerd om de vga kabel van mijn videokaart af te halen en te proberen op mijn onboard vga, maar helaas hetzelfde resultaat.
Kan me niet voorstellen dat er nu al iets kapot is. Weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik dit moet oplossen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De oplossing is terug naar de winkel en dit aangeven. Je hebt garantie hiervoor.

De monitor gaat in save mode omdat hij geen signaal krijgt van de computer. Dit kan aan de kabel liggen, of er is iets met de pc. Bij het opstarten hoor je wel de opstartgeluiden?

Mogelijk is er bij het binnenhalen van de update een driver binnengehaald die corupt is of niet compatibel met uw videokaart. Of uw videokaart heeft de geest gegeven (fabricatiefout). Het gaat om een nieuw toestel, gewoon terug naar de winkel.

Als je niet meteen terug naar de leverancier wilt, probeer dan eens alle componenten op het moederbord aan te drukken. Check ook of de kabel naar je beeldscherm echt goed ingeplugd is. Succes! Toegevoegd na 1 minuut: Ps. Ga niet teveel aan het rommelen, anders gaan ze misschien zeuren dat jij degene bent die iets heeft gedaan en dat valt dan niet meer onder garantie!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100