Dag Er zijn veel soorten van de geheugen(ram memory) ddr,ddr1,ddr2,.....sdram ddram .... kan iemand met fotos de verschillen aan ons uitleggen?

soms val ik in probleem en het is niet zo gemakkelijk om de verschillen te zien

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat het verschil is, is niet zo interessant. Wat interessant is, is wat je moederbord ondersteunt. Als jij een DDR2 mobo hebt, kan je wel leuk DDR3 kopen, je hebt er niks aan.

Het beste antwoord

Het verschil tussen ddr1, ddr2 en ddr3 is dat het net even sneller en nieuwer is als elkaar. (Waarbij ddr3 het snelst is en ddr1 het traagst) . Visueel zit er niet veel verschil tussen deze. SODIMM is eigenlijk precies hetzelfde alleen dan in een andere grootte, voornamelijk bedoeld voor laptops.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De bedoeling is hoe kan ik weten wat ik heb en wat voor mijn laptop past ik zie alleen nummers en code en is de maat van iedereen het zelfde ? ook voor de laptops?
alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt