Als ik Word opstart, krijg ik altijd (dezelfde) tekst uit een van mijn documenten te zien. Hoe verhelp ik dit?

Als ik Word aanzet (om een nieuw document aan te maken) dan krijg ik ALTIJD weer dezelfde tekst te zien. Dus geen leeg blad (en dat wil ik). De tekst is van een ouder document van mij.
Ik moet dus altijd die tekst wissen. Hoe verhelp ik dit. alvast bedankt voor een antwoord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Misschien dat je Word vanaf een snelkoppeling start en is die koppeling verbonden met een bepaald document.
Probeer Word dus op te starten vanuit de programma's of maak een snelkoppeling naar het programma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is je standaardsjabloon aangepast en zit daar per ongeluk een stukje tekst in. Je kunt het bestand Normal.dotm verwijderen. Word maakt dan zelf een nieuw leeg sjabloon aan.
bamibal