waarom kan mijn laptop nog maar 30 seconde zonder de lader?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acer??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee toshiba de laptop is ongeveer 3 jaar oud, en heb hem inderdaad teveel aan het stroom gehad.:(

Antwoorden (4)

Misschien is de accu leeg en moet je die laten vervangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan denk ik dat je hem teveel aan de lader hebt laten zitten terwijl hij 100% is, dan wordt de accu 'lui' en gaat hij inderdaad snel leeg.
Bij sommige accu's werkt het om hem een dagje in de vriezer te leggen (ZONDER laptop uiteraard, dus alleen de accu), dit werkt alleen niet bij alle accu's.

Als dat niet werkt, moet je een nieuwe accu kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud is je Laptop? Waarschijnlijk heeft je accu dan wel zijn beste tijd gehad? Dus je kunt hem dan vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een gegeven moment is de accu dood, dat kun je uitstellen door hem altijd volledig leeg te maken en dan weer op te laden of door de accu te verwijderen als je de laptop lange tijd aan de stroom laat hangen. Maar op den duur gaat ie hoe dan ook dood. Je hebt twee keuzes: een nieuwe accu kopen of je laptop alleen nog maar aan de stroom gebruiken.
of gewoon een compleet nieuwe laptop kopen, maar dat is weer een ander verhaal