Er is een probleem met CD Rom drive?

Ik heb net een Dell Vostro gekocht (gebruikt). Maar er is een probleem met de CD ROM.
Als ik ik een CD daarin stop gaat het lampje branden, maar als ik via windows verkenner probeer te lezen dan gaat de CD lade open.
De Drive letter wordt wel aangegeven in de verkenner.
Ik heb FIX IT geprobeerd maar die kon het niet herkennen.
Is dit een probleem van de Drive, Windows7 of iets anders.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit klinkt meer als een defect.. het lijkt mij geen driver issue, wellicht een bios update o.i.d...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks, Ik ben niet zo'n expert, maar hoe kan ik de bios updaten

Antwoorden (1)

Kijk eens naar de upper of lower filter in het registeratie bestand.zie link