Kan ik deze pc later nog upgrade?

Hier de specs :
750 Watt fluister stille voeding,
AMD Zambezi FX-6100, Six Core,
Asus M5A78L-M/USB3,
7.1 Geluidskaart,
8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair,
500 GB SataIII Hardeschijf,
DVD Brander Optical Disc Drive,
Nvidia GTX560TI 1GB,
51-in-1 Cardreader,
1Gbit netwerkkaart,
22" LG E2211S-BN Full-HD LED,
Windows 7 Home Premium 64Bit

ik zou later de video kaart willen upgraden en misschien zelfs 2 erin zetten ( SLI), ik wilde ook vragen of dit setje 550€ waard is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Lijkt me een erg snelle computer. Als de videokaart los is in plaats van onboard kun je deze later eenvoudig vervangen door een nog betere. Als deze onboard is (op de moederbord) dien je deze eerst te disablen voordat je een andere kaart plaats. In de toekomst kun je deze computer nog sneller krijgen door een SSD drive te kopen. De laadtijden worden hiermee 10x zo snel en dit merk je wel. Zeker met het opstarten van je PC.

Eerst en vooral: het achteraf upgraden met een extra grafische kaart in SLI: overweeg eerst of dit echt nodig is. Want als het kan is een zwaardere grafische kaart er nu meteen insteken altijd beter. Normaal zou ik zeggen dat dit setje zo'n €700 à €800 zou moeten kosten, afhankelijk van de details. Als je het voor €550 kan kopen? Dan is dat natuurlijk een goede zaak! Maar vis eerst een beetje achter meer informatie. Dat iemand deze set namelijk aan deze lage prijs aanbiedt wekt bij mij achterdocht. Is de windowsversie dan wel legaal? Is alles wel in elkaar gestoken zoals het hoort. Hoe zit het met de kwaliteit? Etc...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100