De letter i op mijn toetsenbord van mijn laptop moet ik ineens heel hard indrukken wat nu?

Is de letter kapot of? of zijn de veren oid kapot? Ik moet echt keihard op de i drukken om iets te typen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
4.8K

Antwoorden (4)

waarschijnlijk zit er vuil onder deze knop. je kunt het vuil proberen te verwijderen door het weg te blazen. hier zijn oa speciale spuitbussen met lucht voor in de handel.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelf ben ik geen voorstander van de spuitbussen, maar blijft een goed antwoord,
Vuil eronder, toets even eraf halen en daar schoonmaken. Meteen hele toetsenbord op zijn kop houden en voorzichtig op tikken om vuil er uit te halen!

Toegevoegd na 13 minuten:
Ook mogelijk om met stofzuiger de boel uit te zuigen, indien mogelijk stofzuiger niet op hoogste stand! Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk zit er vuil onder (zoals eerder gezegt). U kunt dit zelf verwijderen met een stofzuiger, maar je kunt je toetsenbord ook laten reinigen door een specialist.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kosten van de stofzuigersetje waarmee je een "normale" stofzuiger kunt gebruiken is ongeveer 15 euro en is de goedkoopste oplossing. In dit geval kan een gewone zuigkracht of blaaskracht van een normale stofzuiger geen kwaad, het ergste wat kan gebeuren is dat een loszittende toets op gezogen wordt. Wel zou ik kleine losse onderdelen die je niet kwijt wil op een veilige plek leggen voor dat je op volle kracht gaat zuigen.
Mocht het schoonmaken niet lukken, dan kun je op bijvoorbeeld ebay een nieuw toetsenbord kopen. Deze kosten vaak slechts twee tientjes.
Om te zien hoe je dat kunt vervangen ga je op Youtube. Daar geef je je laptop aan en schrijft bijvoorbeeld: replace keyboard from my ..... laptop.
Er zijn filmpjes van bijna iedere laptop en zeer handig om te bekijken.