Levert de volgende combinatie een bottleneck?

Hd6670 club 3d 1gb + asrock extreme3 R 2.0 + phenom ii x4 965 3.4 ghz

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

ligt eraan wat je ermee doet, maar hetgeen wat ik speel zal eerst grafisch tegen de bottleneck aan lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je te vragen of die 6670 beter kan presteren icm andere betere hardware?

Denk het niet. Tenminste de videokaart gaat niet beter presteren icm met bv een i5 3570. Maar dat wil niet automatisch zeggen dat de game prestaties ook niet beter kunnen zijn met een i5 3570. Aangezien op een AMD kaart physics (niet te verwarren met PhysX) berekeningen altijd voor de CPU zijn en dat stukje zou een i5 3570 sneller kunnen. Dit eventuele verschil in game prestaties zal trouwens gering zijn en zal zeker niet de moeite van een cpu upgrade waard zijn. Een sterkere gpu die wel een stukje gebottlenecked wordt heeft meer nut als je dmv een upgrade de game prestaties wilt verbeteren.