Documenten blijven in de wachtrij staan van de printer, hoe te verhelpen?

Ik heb een HP Officejet Pro L7680 All-in-One printer. Nooit problemen mee gehad. Vandaag wilde ik meerdere dingen uitprinten (word-bestanden en foto's) maar dit weigert de printer te doen. Mijn computer zegt dat die print maar de printer zet de bestanden in de wachtrij. Dus ik heb alle HP programma's verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Maar dit heeft niet tot een verbetering gezorgd. Iemand een oplossing?
ps: printer is aangesloten via USB verbinding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
42.8K
Amadea
12 jaar geleden
Zijn papier- en inktvoorraad in orde?
capthavoc
12 jaar geleden
eerst even alle documenten uit de printer lijst verwijderen
Als ie daar op vastloopt printer van de stroom halen
en probeer het daarna nog eens

Antwoorden (2)

Verwijder de documenten uit de wachtrij, druk je printer uit. Usb-kabel uit je pc, even wachten, printer aan, usb-kabel in je pc en wachtten tot je pc contact heeft gemaakt.
Als het goed is print hij de documenten nu wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zijn de documenten die je wilt printen via de e-mail binnengekomende documenten? Dan eerst opslaan alvorens uit te printen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb soortgelijke storing vaker meegemaakt, ook een HP, alleen geen all in one. Bij mij zat telkens de fout in de computer zelf (of in de USB poort). Computer helemaal uitzetten, even wachten en weer opstarten is bij mij nog elke keer goed gekomen.
Succes.
jc54