Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten van mijn ciscoB8851 router. Draadloos. Wat moet ik nu doen?? Hopelijk kan iemand helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Een harde reset toepassen door op de achterkant met een pen of paperclip een knopje in gedrukt te houden tot dat er lampjes gaan knipperen. dan de zaak opnieuw instellen internet en router naam en beveiliging. en alles op schrijven. succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het standaard wachtwoord is te vinden op de website van Cisco als je het goede typenummer geeft. B8851 kent Cisco niet. Als je het wachtwoord zelf hebt veranderd kom je er niet meer achter. Het enige wat je dan nog kan doen is alles terug zetten naar fabrieks instellingen. Ergens op de router ( meestal achterop) zit een kleine reset knop of een gaat waar je een pennetje in kan steken. Druk deze 10 seconden in en je router heeft weer de fabrieksinstellingen. Nu moet je weer in kunnen loggen met het standaard wachtwoord. Denk er wel aan dat je hiermee al je port forward wijzigingen etc verwijderd, Deze zal je opnieuw in moeten stellen.